Fredag

Dagen startade med kaos. Vi hade försovit oss hela familjen, så alla var stressade och sura. 
Jag fick skjutsa M till jobbet och sen lämna Cleo på dagis, för att sedan åka vidare till bvc för föräldragrupp. 
Där kände jag mig... malplacerad. Jag är den enda i gruppen som har två barn, så det är lite fel forum för mig. 
Jag hade hellre gått en föräldragrupp med folk som har två eller fler barn. För det är skillnad på ett och två barn.
Ganska stor skillnad. Det man oroade sig för med första barnet, oroar man sig nästan inte alls för med andra, utan då är det andra problem. Till exempel hur man ska hinna med allt, hur man ska dela upp sig, syskonrelationen osv.
Nu är ju visserligen Cleo världens bästa storasyster, men det kan vara skönt att vädra det också.

På eftermiddagen, när jag hade hämtat Cleo från dagis så åkte vi hem till Hanna och pojkarna. Och åh så skönt det var! Och barnen lekte så fint och allt funkade så bra! En toppeneftermiddag, som jag mer än gärna tar i repris. 
 
Imorgon vankas det barnloppis! Hoppas på att fynda massor.
 
Nu ska jag lägga mig.
 
 
 

Postat av: Mamma till 4

Vilka fina namn på dina barn!
Vi har också vatt på loppis, några små fynd blev det...:)

Svar: Tack så mycket! :D Ja, jag älskar loppis!
bili.blogg.se

2012-09-01 12:18:08
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra med dig? :D

Kram!

Svar: Tack! Allt är bra, trots sjuka barn + sambo... :/
bili.blogg.se

2012-09-01 12:50:25
URL: http://mwallin.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: