Jag skulle vilja bli Crescent's barnvagns-testförare!

Och nu har jag chansen! 
http://www.crescentbarnvagnar.se/ letar nu efter nya testförare. Och vem skulle då inte vara perfekt för det jobbet om jag? ÅH va kul det skulle vara om just jag fick den chansen!
Jag menar; jag har haft... ptjaa, kan det vara ca 13-16 st olika vagnar nu, sen Cleo föddes för 3 år sedan? Men inte en enda av dom har varit en Crescent-vagn, fast jag alltid har varit enormt sugen på att testa Crescent Diva! 

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att, pilla, rulla, fälla upp och ner, putsa, gunga och recensera barnvagnar! Oftast kan jag mer om barnvagnar än butiksbiträden i diverse barnaffärer. 
Och eftersom jag har haft så många vagnar, så kan jag jämföra med dom jag haft tidigare. Jag vet vad som är bra och inte bra. Bara det gör ju mig till den perfekta testföraren!

Gå in och gilla Crescent barnvagnar på Facebook!

Så snälla, snälla Crescent-folk! Låt mig bli er testförare! Jag vill så gärna testa eran snygga vagn Crescent Diva! 




Crescent Diva i färgen Black Denim!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: