En bra dag ändå!

Dagen blev väldigt bra, trots mitt dåliga och trötta humör imorse. 
Tur att jag har så fina barn som faktiskt gör mig sjukt glad. 
Cleo har ju nu blivit en fisk. Hon älskar att bada, så det är vad vi har gjort idag.
Hon blev helt hysterisk när dom skulle gå upp ur vattnet. Så nu har vi lovat att vi ska åka och bada imorgon igen. Problemet är bara att jag inte har någon bikini-överdel som mina boobs får plats i längre... Så jag får snällt stå och titta på. 
Och Miller är så liten än, så jag vet inte om vattnet är för kallt för honom (i badhus eller på parkenbadet), och han har inte heller några badbyxor... 
Måste genast surfa runt för att finna badbyxor till Miller och bikini-överdel till mig! 
 
 
 
Sötaste ungen i världen!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: