Förbannelsen.

Jepp. Det vilar en förbannelse över mig. Tror jag. Eller så är det jag som är knäpp. För nu vill jag ha ny vagn. Igen. Trots att jag har den vagnen jag gått och suktat efter ända sedan jag bytte bort den. 

Visserligen har jag, sedan jag fick nys om att bugaboo donkeyn skulle komma, velat ha den. Men jag är inte villig att lägga mellan 10 000-17 000 för en vagn. 
Men det är ju den jag vill ha. Och näst bäst efter den, som det verkar, är ju bugaboo cameleon. Den finns ju ute på blocket för ungefär lika mycket som jag gav för Nitron. Så nu har jag börjat sukta efter en sådan.

Men det finns nackdelar med en sådan också. Sittdelen är ju ergonomiskt utformad, så Miller kommer inte kunna ligga plant i den. Och jag vet inte hur han kommer gilla den ergonomiska sitsen... 
Sen ryktas det om att den är mindre i sittdelen. Och Miller är ju redan ganska stor. Så frågan är om han växer ur den snabbt?
Sen är det ju det här med vinter. Hur kommer den funka i den slaskiga sörmländska vintern? Jag vet att det finns vinter/terräng-hjul, men hur funkar vagnen då?
 
Ja, det blir då inget nytt köp. I så fall får jag försöka hitta nån som vill byta rakt av. 

Vi får se hur det blir. Just nu ska vi ut och prova gå med Miller halvliggandes i sittdelen på Nitron, för att se hur det går. Funkar det inte får vi gå med liggdelen ett tag till - trots att han hatar liggdelen.
 
Tur att man har sjalarna.
 


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: