Sorry!

Jaa, herregud! Förlåt för mitt plötsliga blogguppehåll! Men jag har verkligen inte haft tid, eller ork, att blogga nåt.
Vi har varit iväg på semester i Furuvik. Och fy tusan vad välbehövligt det var! Det var så grymt skönt att komma bort och bara vara med min lilla familj. 
Ungarna var på bra humör, och vädret var riktigt skapligt. Dom hade ju hotat med regn, men vi klarade oss undan regnet. Istället fick vi sol, och det regnade visst på hemmaplan. Hihi!

Men nästa gång vi åker iväg, oavsett hot om regn eller inte, så vägrar jag ta vårat åbäke till syskonvagn med oss! Fyfasen vad tungt det var att dra den i dom där backarna! Och Cleo ville nästan inte alls åka vagnen. Så nu ska den säljas. Våran Nitro hade räckt gott och väl.

Och vet ni vilket fint land vi bor i? Jag fullkomligt älskar att bila genom Sverige. Man får se så mycket fint på det viset. Jag skulle inte tveka en sekund att bila ända upp till Gällivare, där systrarna bor. Men pengar sätter stopp. Det är ju inte direkt gratis med bensin, eller etanol, för den delen heller. 
 
Hur som haver så har det väl egentligen inte hänt nåt särskilt. 
Är fortfarande ett argt hormonmonster emellanåt, och speciellt när jag är hungrig, eller inte har ätit på några timmar. Då är jag inte rolig. 
Jag älskar amningen, men åh vad jag längtar tills jag blir lite mer av mig själv igen.
 
Jag har ju förresten börjat förstå mig på min systemkamera. Så jag har en liten fundering om att varje kväll ta med mig kameran ut på en promenad. För ju mer man provar sig fram, desto mer lär man sig. Och så får man förhoppningsvis några bra bilder på köpet och motion! 
 
Här kommer lite bilder från semestern! 
 
 













 

Postat av: sara

Hahhaa! Clownbilden! Var tvungen att spara den! Så himla söt! Och Miller är så fin i sin lilla keps <3

2012-08-12 11:49:01

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: