Vad hände?

Jag sitter och kollar facebook, i vanlig ordning, och då slog tanken mig; Vad hände egentligen med alla från högstadiet? 
Herregud, man visste ju "allt" om nästan "alla". Vi kände allihopa varandra. Man visste vad alla hette och vart dom flesta bodde. 
Men nu när man kollar folk på facebook, ja, då är dom som främlingen man går förbi på stan. Man vet knappt nånting om varandra längre. Dom flesta har förändrats. Eller mognat kanske man ska skriva. 
Jag undrar om man verkligen hade känt igen nån om man sprang på dom på stan? Hade folk känt igen mig? 

Samtidigt som det är kul att se hur folk förändras eller inte förändras, men ändå inte. Man inser liksom att tiden går. Och herregud så fort den går!
 
Man ser gamla kompisar eller bekanta som får barn och då tänker man: "Men gud! Ska hon/han ha barn?!" 
Sen så kommer man på att dom är ju lika gamla som mig, och inte 14, där dom "stannat" i mitt minne. 
Haha! 

Lustigt det där.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: