Härlig dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Det trodde jag aldrig när jag vaknade imorse. Haha!
Hade sovit jättedåligt inatt, så jag var så sjukt trött.
Men vi åkte till Strängnäs och träffade min mamma och hennes man. Dom bjöd på fika på ett ställe som heter Grassagården. Hur mysigt som helst! 
Tyvärr började det regna så vi fick sitta inomhus, men det var jättemysigt. 
 
Vi hade inte direkt tur med vädret. Som sagt så regnade det. Hela dagen. Ända tills vi åkte hemåt igen. 
Men det var härligt att få QT med min kära mor igen.
 
När jag kom hem så höll M på att städa. Och precis när jag kom hem så kom det en kvinna och hennes dotter och hämtade marsvinen. Vi var ju tyvärr tvugna att göra oss av med dom då jag är allergisk mot hö, och det funkade inte längre. Och ingen utav oss hade intresset eller tiden att lägga på dom små liven. Så nu fick dom ett bra hem. Som dom förtjänar.
 
När marsvinen var hämtade så kom vi på att vi skulle möblera om. Sagt och gjort! Nu sitter jag här och bara njuter. Ska gå och lägga mig, men är nästan för trött för att röra mig. 
 
Grassagården. Där det, för övrigt, bodde två
små igelkottar som var jättetama! 
(Bild lånad från google, då jag hade glömt telefonen i bilen).
 
 

Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Låter som en kanondag trots otur med vädret ;)

2012-07-22 23:49:05
URL: http://majbebis08.blogg.se
Postat av: G.O.S

Älskar o möblera om jag också ;)

Ja årets sommar går nog till rekorboken med MEST regnande.. men tror fortfarande at det varma kommer i slutet nu och ända fram till september så HELA augusti är varmt o gottit..

Svar: Ja! Vi hoppas på det! Vill inte ha regn nu när sambon går på semester! ;)
bili.blogg.se

2012-07-23 09:42:36
URL: http://gosxxtre.blogspot.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: