Inte mig själv...

Nu är det några dagar sedan jag bloggade. Det beror på att jag inte riktigt är mig själv. 
Jag vet inte vad det beror på egentligen, men jag skulle tippa på att det är hormonerna av amningen som spökar.
Jag är sur och vresig, lättirriterad, nedstämd och allmänt ur balans. Så jag har inte haft varken lust eller ork att skriva. 
 
Här om dagen firade jag och M 5 år tillsammans. Vi var till Mariefred och kollade in riddardagarna. Och så hade dom ju ponnyridning där. Cleo ville också vara en riddare, så hon ville rida. Så söt hon var! Inte valde hon den lilla hästen, nej, hon skulle ha den stora ju! Hon går i mammas fotspår! 
Så nu har jag börjat kolla runt lite smått efter en medryttarhäst igen. Men jag kan inte börja rida förrän Miller blivit äldre och klarar sig längre stunder utan amning. Men det ska bli kul att sätta igång igen.
 
Snart har M semester! Och som jag längtar! Bara få vara och rå om varandra! Vi får hoppas att vädret blir bättre tills dess.
 
Cleo, jag och Bobby! 


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: