Sommaren regnar bort!

Hujuj vilken dag! Fick mig några timmars sömn under dagen, vilket var välbehövligt.
Men dagen har mest bestått av regn och tristess... Det är så frustrerande när det är så dåligt väder, för Cleo blir så rastlös av att vara hemma och göra ingenting. När barnbidraget kommer så ska jag köpa hem massa pysselsaker som vi kan roa oss med när det är dåligt väder.
 
Just nu längtar jag efter att träffa nya människor. Få nya vänner, gärna med småbarn så barnen också får nya kompisar. Men det är inte lika lätt som när man var barn. 
Men jag har ju en träff med lite mammor på onsdag, så förhoppningsvis finner jag nån eller några som jag klickar med då! Jag hoppas på det i alla fall.
 
Annars så har det väl inte hänt så mycket mer. Vardagen är väldigt trist just nu, men ibland måste den ju få vara det också. Har jag hört.
 
 
Och regnet det bara öser ner...!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: