Sovmorgon.

Imorse tog jag och Miller en välbehövlig sovmorgon. Cleo sov hos sin farmor och farfar, eftersom att jag och Miller var tillbaka på barnmottagningen idag. Vi skulle ta kontrollprover, men det blev inget sådant, då läkaren vi träffade idag var helt puckad och inte ens visste varför vi var där. Idiot. Usch, blir förbannad bara jag tänker på det!
Har inte fläckarna försvunnit om en vecka så får jag ringa igen och be att få komma upp för att ta nya prover.
 
På eftermiddagen åkte vi till M's föräldrar för att hämta Cleo, men farmor vill låna henne en natt till, så det fick hon. Cleo blev jätteglad, så då är jag nöjd! 
 
Har verkligen inget roligt att skriva om nu. Återkommer när jag har något intressant att skriva. 


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: