Stolthet och oväder.

Ikväll har jag äntligen kollat igenom filmerna från Millers förlossning. Åh vilken underbar förlossning det var!
Hur sjukt det än låter så längtar jag tillbaka till den dagen. Dagen då vi fick vår underbara son. 
Självklart kan jag ibland längta tillbaka till Cleos förlossning också, för då fick vi ju henne.
Men hennes förlossning var inte särskilt underbar. 
 
Hur som helst så känner jag mig jävligt stolt över mig själv. Jag har fött fram två underbara barn. 
Tänk att dom har vuxit inne i mig! Helt sjukt!
 
 
Nåja. Nog om det. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att helvetet ska braka lös. Alltså att det ska bli ett jäkla oväder. 
Det är nu helt tyst och kolsvart ute. 
För en stund sen lyckades jag fota när molnen drog in över kyrkan och vårat hus.
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Man får ju passa på när barnen väl har somnat! 


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: