The sun is shining!

Ujuj, nu har jag varit dålig på att uppdatera! Men det kanske inte är så kontstigt med tanke på vädret? 
 
Idag fick jag sovmorgon, för M hade ju sin första dag på semestern idag. 
Sen skyndade vi oss och gjorde oss i ordning, och sen åkte vi för att bada på parkenbadet. 
Men det var så sjukt mycket folk, det var kö långt ut på gångvägen för att få komma in, så vi fick åka till mälarbaden (ja, mälarbaden med n) istället. 
Cleo älskar att bada! Hon har verkligen blivit en lite fisk. 
 
Efter att vi badat och myst i skuggan, för vi kan ju inte gärna sitta i solen och steka våra barn, så åkte vi till M's föräldrar. 
 
Ptja. Det var väl det. 

Nu sover våra fina barn, så nu vankas det hamburgare med bröd och mys med min älskling. 
Vi hoppas på en lika fin dag imorgon, för imorgon vill jag verkligen bada jag med! 
Just nu önskar jag att vi hade en pool, för det är 23 grader varmt, och jag vill svalka mig...

 






Strandhängsbilder! 


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: