Back to brun

Ja. Nu ser jag ut som jag igen. I alla fall i håret. Färgade håret igår och känner mig väldigt fräsch! Dock så behöver jag bli av med några kilon till innan jag är som mig själv igen, men då jag ammar och har ganska mycket annat att bry mig om, så får det vara som det är ett tag till.

Nu är jag sjukt trött. Och varm. Så nu ska jag sova.


Postat av: Maria

Vad kul! Du passar ju iofs i alla hårfärger! JAg ska färga mitt orange/röd/brun om några veckor, tonade håret i helgen så jag får vänta lite, men nu börjar jag fundera på att slänga i lite svarta slingor och partier i det oranga, hahah ålderskris??? kram

Svar: Haha! Det där med ålderskris känner jag igen! ;)Nä, men det blir nog fint. Ska bli spännande att se!
bili.blogg.se

2012-09-12 09:12:23
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: