Just nu.

Det har hänt massor sedan jag skrev sist. Massor. 
Miller går med hjälp av gå-vagnen. Jag har blivit blond. Cleo är en pratkvarn, som gärna visslar. 
Och snart börjar jag jobba igen. Vilket känns... ångestladdat men kul! 
Helst hade jag ju velat stanna hemma till augusti med Miller. Men bästa lösningen för vår familj är att jag börjar jobba nu. Så dom "dagar" (läs: nätter) jag jobbar, kommer Micke vara hemma med Miller. Och dom dagar jag är ledig jobbar Micke. Mycket bra val av oss. Känns skönt.
 
Annars så har jag gått och blivit blond. Och jag har ju börjat rida igen. Drömmen är ju en egen häst, men just nu vill och kan jag inte lägga den tiden och dom pengarna på en egen häst. Men vem vet vad som händer om ett år? 
 
Och nu jävlar är jag trött på att vara slapp. Så nu ska jag komma igång och börja träna. Jag kommer börja hemma och med promenader. Men i vår blir det friskis och svettis tror jag.
För jag har ingen ork, ingen energi och jag vantrivs med min förslappade och något för stora kropp. 
 
Annars så är det väl mest lite vinterdepp för mig. Klarar inte detta mörker. Jag blir nedstämd och moloken. 
Men snart är våren här med solen och ljuset. Det ser jag fram emot så mycket! 
 

Postat av: Maria

Fina du! Vad kul att du rider igen =) Jag borde också börja träna igen, ska bara ta mig genom influensan först =/ kram

2013-01-28 10:34:28
URL: http://heymarycanary.blogspot.com
Postat av: Sara

Heja heja!!! <3

2013-01-28 10:36:28

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: